Thursday, December 22, 2011

ඔබ සැමට ස්තුතියි......


Share/Save/Bookmark
ජිවිතේ හැම තැනම දුක සතුට මුසුව තියෙන හැටි මම ජිවිතේ පුරාම වින්ද දෙයක්.කාලයකින් බ්ලොග් 1 පැත්තේ එන්න බැරි තරමටම ජිවිතේ ඉස්සරහ ලොකු ප්‍රශ්ණ ගොඩකම මැදි වෙලා හිටියේ.අවුරුදු 20ක් විතර මාව බලා හදාගත්ත මගේ අදරණිය තාත්තට මේ නිහැදියාව තුලම මට සමුදෙන්න සිද්ධවුණා.දවස් 29ක්ම අම්පාර මහ රෝහලේ දැඩි සත්කාර ඒකකයේ  ප්‍රතිකාර ලබමින් උන්න තාත්තා දෙසැම්බර් 14 වෙනිදා අපි අතරින් සදහටම සමුගත්තා.17 වෙනිදා අවසන් කටයුතු අම්පාර පොදු සුසාන භුමියෙදි කාගෙත් හිතේ දුකක් ඉතිරි කරල තාත්තගෙ අවසන් කටයුතු සිද්ද කෙරුණා.මට තාත්තා ගැන කතා කරන්න ගොඩක් දෙවල් තියෙනව.ඒත් මේ එකට වෙලාව නෙවි.ඊට කලින් මේ කටයුතු සාර්ථක කරගන්න මට සහයෝගය දිපු හැමෝම මම මතක් කරල ඉන්න ඕන.මසෙකට වැඩි කාලෙක ඉදන් අම්පාරට වැටෙන අනෝරා වැස්ස පරයමින් නැගෙන පවුරක් වෙන්නට මා වටා එක් වුවන්ට හැකි උනා.
තාත්තගේ මල ගෙදර උන වෙලාවෙ ඉදන් අස්පස් කටයුතු කරල ,සැරසිලි කටයුතු වල ඉදන් හැම දෙයක්ම සර්ථක කරගන්න උදවු කරපු ජුමාර් අයියා,මුදිත,ධනුක,අමිල්,ආසිරි,හසිත,පංචාල,රිපාන්,අච්චු,දුලාජ්,රස්මික,ජනිත,නෙවින්ද මල්ලිලා ටිකට ගොඩක් ස්තුතියි.දිලිප අයියා,සුපුනා,ගයාන් අයියා කරපු උදව් මට අමතක නැ.අපේ පවුලේ කොල්ලොම 5යි.තේ එකක් වත් අල්ල ගන්න කෙල්ලෙක් නැති අපේ පවුලේ හැකි අයුරින් ඒ කටයුතු කරපු යශොධරා නංගි,චිලක්ෂි නංගි,මිතුනි නංගිටත් මගේ ස්තුතිය.කොල්ලොන්ට නයිට් ගහත්දි චටර් කරන්න බයිට් උන පොඩි ගලා නැත්නම් පුර්ණවත් මට මතකයි මලයා.අශේන් (සුදු බේබි)මම උඹ ගැන වෙනම කතා කරන්න ඕන.උඹ හිටියෙ මගේ පිටිපස්සේමයි.තමන්ගෙ කටයුතු අතපසු කරගෙන දුර කතරක් ගෙවාගෙන ආපු හේවගේ,ලහිරු මලයා,චමින්,රන්සිරි උඹල ඔක්කොටම තැක්ස් මචෝ.මල ගෙදර වෙච්ච වෙලාවෙ ඉදන් මගේ ඔලුව හදන්න කෝල් කරකර මගේ දුක සැප හොයා බලපු තංගල්ලේ මේඛලා නංගිටත්,මැලේසියාවෙ ඉන්න මගේ මිතුරා ජයේ උඹලට එන්න පුලුවන් උනානම් උඹල එනව කියල මම දන්නවා.‍රැ එලිවෙනකන් කැරම් බෝර්ඩ් එක වටේ නිදි වරපු පුංචි සියාම් මල්ලි උබේ ‍ෆිට් එකට මේ අයියා ඔලුව නවනවා.තව කැම මේසේ බත් කොල දන්න උදව් කරපු ගීතා අක්කගේ දුවල දෙන්නටත්,සයුරි නංගා ඇතුලු පුංචි යාලුවො ටිකටත් ස්තුතියි.අනේ මට උදවු කරපු අය ගොඩක් හිටියා......ඒ හැමොටමත් ගොඩක් පින්.උඹල වැඩ කරේ මගේ තත්ත්ගෙ මල ගෙදර නෙවි උඹලගෙ තාත්තා මැරුනා වගේ....ඇත්තටම උඹල ඔක්කොම මට හයියක්.................

2 සිතැඟි:

Raj said...

මචො උබේ පොස්ට් එක දැකපු ගමන් මගේත් හිතේ මොකද්දො හිරවෙලා වගේ දැනුනා..තාත්තට නිවන්සුව පතනව...කල්පනාවෙන් වැඩකරපන්...

මහිම මදුරංග said...

යාළුවොන්ගේ වටිනා කම තේරෙන්නේ ඔයවගේ වෙලාවට තමයි අයියේ
තාත්තට නිවන්සුව පතනව!